۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

مشاور زناشویی


یک زن و مرد یهودی به دفتر مشاوره زناشوئی مراجعه میکنند
مشاور میگه چه کمکی از دست من بر میاد؟
مرد میگه ما نزدیکی  می کنیم شما ایرادات ما رو بهمون بگید
مشاور با تعجب زیاد قبول میکنه
بعد از اتمام کار میگن چطور بود ؟ مشاور میگه هیچ ایرادی نداشت
زن و مرد پنجاه دلار ویزیت مشاور رو پرداخت میکنن و میرن
هفته بعد باز هم همون دو نفر مراجعه میکنن و همون درخواست رو دارن
مشاور باز هم با تعجب قبول میکنه
سه ماه این روش ادامه پیدا میکنه مشاور بعد از سه ماه به مرد میگه حالا من
یه سوال از شما دارم .
شما از این کار چه نفعی می برید که سه ماه هر ماه چهار بار هر بار پنجاه دلار میپردازید که من نحوه نزدیکی کردن شما رو تایید کنم؟
مرد میگه
ما دنبال چیزی نیستیم
این خانم شوهر و بچه داره پس خونه اونا نمیتونیم بریم
من هم زن و بچه دارم پس خونه ما هم نمیتونیم بریم
مسافر خونه ۹۸ دلاره هتل هم ۱۳۸ دلاره
ولی ویزیت شما ۵۰ دلاره که ۴۳ دلار اون رو بیمه پرداخت میکنه

قیافه مشاور بعد از این اقرار دیدنی بوده نه؟

هیچ نظری موجود نیست:

صفحات محبوب من

دنبال کننده ها

باغ بان باشی